23 Ιουνίου, 2026
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στήριξη της κινητοποίησης της ΟΣΥΑΠΕ
Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στηρίζει την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στις Περιφέρειες που προκήρυξε η ΟΣΥΑΠΕ αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, απαιτώντας επίλυση στα δίκαια, αυτονόητα αιτήματα της:
- Μαζικές μόνιμες προσλήψεις – στελέχωση των υπηρεσιών και διάθεση όλων των απαραίτητων μέσων και εξοπλισμού.
- Αυξήσεις 20% στους μισθούς. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
- Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με τις ελεγκτικές υπηρεσίες φορέων του δημόσιου τομέα. Χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών.
- Υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, με θεσμικά ζητήματα, μη μισθολογικές παροχές κλπ.
Μονόδρομος για όλους τους εργαζόμενους για τη διεκδίκηση των αιτημάτων μας είναι ο δρόμος του αγώνα
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου