Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΑΔΕΔΥ: Στήριξη της κινητοποίησης της ΟΣΥΑΠΕ

 


 23 Ιουνίου, 2026

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στήριξη της κινητοποίησης της ΟΣΥΑΠΕ

 

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στηρίζει την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στις Περιφέρειες που προκήρυξε η ΟΣΥΑΠΕ αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, απαιτώντας επίλυση στα δίκαια, αυτονόητα αιτήματα της:

  • Μαζικές μόνιμες προσλήψεις – στελέχωση των υπηρεσιών και διάθεση όλων των απαραίτητων μέσων και εξοπλισμού.
  • Αυξήσεις 20% στους μισθούς. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
  • Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με τις ελεγκτικές υπηρεσίες φορέων του δημόσιου τομέα. Χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών.
  • Υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, με θεσμικά ζητήματα, μη μισθολογικές παροχές κλπ.

Μονόδρομος για όλους τους εργαζόμενους για τη διεκδίκηση των αιτημάτων μας είναι ο δρόμος του αγώνα

 

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: