Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Δημιουργία προβλημάτων από την ελλιπή εφαρμογή των διατάξεων για τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών. Υποχρεώσεις των υπαλλήλων και ενέργειες της Διοίκησης.

Η Διεύθυνση Διοικητικού – Οικονομικού Π.Ε. Ηλείας σε έγγραφό  της για τις αναρρωτικές άδειες αναφέρει:

«Σε συνέχεια των ανωτέρω α' και β' σχετικών και λαμβάνοντας υπόψιν τα γ' και δ' σχετικά έγγραφα μας σχετικά με τη χορήγηση αναρρωτικών αδειών σας επισημαίνουμε τα εξής:
Επειδή έχει διαπιστωθεί ότι σε αρκετές περιπτώσεις δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις «περί  χορήγησης   αναρρωτικών   αδειών»   από   τους    υπαλλήλους,    με   αποτέλεσμα   να διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών και να δημιουργούνται προβλήματα, εφεξής ο  υπάλληλος που  απέχει από την  άσκηση  των καθηκόντων του για λόγους ασθενείας θα ενημερώνει απαραίτητα την  υπηρεσία του τηλεφωνικά, κατά το πρώτο ημίωρο από την έναρξη της εργασίας του το χρονικό διάστημα αναρρωτικής άδειας το τηλέφωνο του   και τον τόπο διαμονής του κατά την διάρκεια της ασθενείας του . Στη συνέχεια ο Προϊστάμενος του θα ενημερώνει άμεσα την υπηρεσία μας   προκειμένου να κινήσει τη διαδικασία για τον κατ' οίκον έλεγχο του ασθενούντα υπαλλήλου από τον ελεγκτή ιατρό   σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 4 και 5 του άρθρου 55 του Ν.3528/07.
Κατά τα λοιπά ισχύει το ανωτέρω γ' σχετικό έγγραφο μας.
Παρακαλούμε για την έγγραφη ενημέρωση όλου του προσωπικού σας και εφαρμογή σε κάθε συντρέχουσα περίπτωση

Δεν υπάρχουν σχόλια: